15 beneficii pe care le poate oferi doar un antrenor personal (personal trainer)

Clasele cu un antrenor personal au avantaje semnificative, in comparatie cu formarea in grup. In primul rand, se acorda atentie caracteristicilor fizice si personale ale unei singure persoane, pe baza carora se selecteaza un program de formare. Un rol important il joaca programul convenabil de cursuri. Impreuna cu antrenorul personal se stabilieste un mod confortabil de formare. Se iau in considerare activitatile de zi cu zi si ocupatia desfasurata la locul de munca. Iata 15 beneficii beneficii pe care ti le poate oferi doar un antrenor personal.

1. Efectul maxim la fiecare sesiune de antrenament cu un antrenor personal

Formarea personala este un concept larg, care include antrenamente in care se utilizeaza  simulatoare, tot ceea ce tine de fitness si un program cardio. Antrenamentul cu un trainer personal ofera multe avantaje fata de antrenamentul de grup. Antrenorul, urmarind fiecare pas al clientului in sala de fitness, va face tot posibilul pentru a se asigura ca fiecare minut de formare este eficient.

Astfel, contribuie la indeplinirea obiectivelor stabilite. Ofera o abordare individuala si asigura ca fiecare element al programului va aduce rezultate si nu va dauna sanatatii clientului. De asemenea, comunicarea directa dezvaluie mai bine personalitatea elevului.

Este mai usor pentru  antrenor sa evidentieze motivatia si sa antreneze clientul pentru o noua etapa. Rezultatele rapide si vizibile, provoaca emotii pozitive si ofera stimulente pentru continuarea antrenamentului personal. Lucrand in mod individual, antrenorul efectueaza o analiza complexaa nevoilor sale si dezvolta un sistem individual de antrenament.

2. Instruire sigura si utila

La alegerea exercitiilor, antrenorul ia in considerare starea organismului clientului si prezenta contraindicatiilor pentru sanatatea acestuia. Antrenorul nu recomanda pentru inceput exercitii dure care sa streseze articulatiile sis a provoace febra musculara.

Pentru a scapa de excesul in greutate sau pentru recuperarea dupa o boala, antrenorul te invata cum sa cresti treptat masa musculara si sa dai energie suplimentare inimii. Spre deosebire de sesiune de grup, antrenamentul personal va fi  adaptat la nevoile clientului.

Astfel, il va face si sa fie cel mai eficient. Sesiunile cu un antrenor personal de fitness, este o oportunitate de a economisi timp. Pentru un incepator, antrenorul va alege sarcini usoare cu exercitii complexe, programe de nutritie si multe altele. Numai astfel va atinge repede rezultatul dorit.

3. Elaboreaza un program de instruire

Programul de exercitii trebuie sa fie schimbat constant. Pe masura ce muschii se obisnuies cu antrenamentul, masa musculara incepe sa creasca. Daca vorbim de sportivi, antrenamentul este construit pe diverse programe in afara sezonului de concursuri.

4. Construieste si controleaza planul de nutritie

Antrenorul personal este capabil sa aleaga o alimentatie potrivita, un produs specific, stiind exact cand ar trebui sa fie inclus in dieta, astfel incat procesul sa fie cat mai progresiv posibil.

5. Ofera mijloace medicale  auxiliare si traditionale

Antrenorul personal poate oferi in caz de nevoie, suplimente nutritive si alte mijloace medicale auxiliare si tradionale, care vor promova cresterea nutritiei in directia sportiva aleasa.

6. Antrenamentul personal va fi directionat catre obiective specifice

In primul rand, va avea grija de siguranta ta. Acest lucru este necesar, deoarece consecintele antrenamentului incorect pot fi grave pentru o persoana ignoranta. Complexul de exercitii dezvoltate de antrenor, in niciun caz nu va dauna sanatatii umane. Antrenorul cunoaste locatia muschilor, cum sa ii lucreze mai eficient si sau cum sa arda depunerile de grasime.

7. Antrenorul personal va raspunde competent la toate intrebarile de interesantrenor personal

Daca ai intrebari, in timpul petrecut in clubul de fitness, poti pune intrebari interesante antrenorului personal. Il poti intreba despre corpul tau si despre cultura spirituala in general, iar raspunsurile sale vor fi nepretuite.

8. Avantajele antrenamentului personal

Antrenorul tau de fitness monitorizeaza fiecare miscare pe care o faci, ajutand la efectuarea corecta a execitiului. Nu trebuie sa faci decat acele exercitii care te intereseaza. Sau, cele care sunt necesare pentru a obtine rezultate concrete. In timpul instruirii, esti singur cu instructorul de fitness. Astfel sunt excluse privirile curioase ale tertilor. Antrenorul de fitness va schimba programul de exercitii in timpul antrenamentului, pe masura ce evoluezi. Vei avea parte de un program individual de antrenament.

9. Eficacitatea maxima a antrenamentului

Daca vei apela la serviciile unui antrenor personal de fitness, vei obtine rezultate cat mai repede posibil. In acest caz, sanatatea nu iti va fi afectata. Merita sa alegi clase individuale, daca ai avut anterior probleme de sanatate sau nu ai facut niciodata exercitii de fitness. Daca ai sarcini serioase in fata ta, lucrul cu un antrenor personal iti va permite sa faci antrenamentele la un nou nivel.

Cu un personal trainer vei afla ce inseamna succesul. Instructorul de fitness are multa experinta si stie cum sa prezinte corect informatiile. De asemenea, stie sa explice cum sa faci exercitii si care este specificul unui simulator. In fitness, tehnica de a face exercitii, metoda de antrenament si, de asemenea, motivatia sunt foarte importante. Nu vei fi dezamagit de activitati si nu iti vei pierde interesul pentru sport.

Prin urmare, incepe-ti antrenamentul numai cu un profesionist. Numai un personal trainer te va ajuta sa depasesti dificultatile.

10. Rezultate evidente alaturi de un antrenor personal

In ultimii ani, un numar tot mai mare au evaluat beneficiile formarii personale. Acest lucru se datoreaza abordarii individuale. Se stie ca oamenii care folosesc serviciile unui antrenor personal, obtin rezultate de 4 ori mai repede decat in cazul unei activitati de grup. Antrenorul personal monitorizeaza corectitudinea exercitiilor si motivatia elevului . Aceste lucruri  garanteaza rezultate maxime la fiecare antrenament. Antrenamentul este confortabil si sigur, deoarece minimizeaza riscul de ranire.

11. O motivatie suplimentare, un stimulent pentru a continua

Antrenorul personal iti ofera o motivatie suplimentare pentru auto-imbunatirea organismului. Asistenta morala este foarte importanta in timpul antrenamentului. Antrenamentul pentru cresterea masei musculare, nu este intotdeauna usor. Uneori, pur si simplu nu exista nici o dorinta sau stare de spirit pentru a face antrenament. Numai antrenorul personal iti poate oferi un stimulent pentru a continua.

12. Antrenament pentru femei si fete

In primul rand, antrenamentul personal are intotdeauna loc numai la un moment convenabil pentru tine. Pentru femei si fete, antrenorul personal dezvolta metode speciale de pregatire, adaptate corpului feminin.

13. Monitorizarea continua 

Monitorizarea continua a antrenorului personal, este necesara in procesul de reabilitare dupa leziuni. De asemenea, si in diferite boli ale coloanei vertebrale, articulatiilor, sistemului cardiovascular, si in reducerea excesului de greutate. In programele speciale de instruire se utilizeaza metodele de terapie fizica. Acestea vor ajuta la accelerarea dupa leziuni.

14. Antrenament pentru persoanele de peste 50 de ani

Pentru persoanele de peste 50 de ani care practica fitness, nu este importanta intensitatea antrenamentului, ci regularitatea exercitiilor. In acest caz, o atentie deosebita va fi acordata exercitiilor de flexibilitate si intindere. Instructorul de fitness va pregati un plan individual de antrenament, va oferi recomandari privind nutritia, regimul zilei si organizarea antrenamentului.

15. Antrenament la simulator

Daca sanatatea nu-ti permite faci exercitii la simulator, experienta antrenorului ii va permite sa-ti inlocuiasca antrenamentul clasic cu exercitii similare. Astfel, se asigura corectitudinea performantei tale.antrenor personal