Daca mergi la sala de forta pentru inceput este necesar sa te documentezi foarte bine cu privire la realizarea unui antrenament corect efectuat. Pentru inceput trebuie sa vizualizezi toate aparatele si sa iti pregatesti o serie de exercitii pe care sa le efectuezi.  Odata ce te-ai decis sa vi la sala pentru a te antrena este necesar sa fi foarte atent la alimentatie. Trebuie sa renunti la toata mancarea care iti va ingreuna obtinerea rezultatelor dorite.

       Afla cum trebuie sa arate un antrenament la inceput.

Toti antrenorii personali recomanda ca pentru inceput sa ai parte de un antrenament fullbody,iar apoi vei putea fi pregatit pentru a desfasura un antrenament bazat pe grupe musculare.

Pentru inceput mersul la sala se va dovedi a fi destul de greoi si obositor. Vei vedea ca iti va fi tare greu daca nu ai mai lucrat cu greutati pana acum si uneori poate fi chiar descurajator. Ideal este ca pentru inceput sa iti desfasori exercitiile incet si cu grija pentru a nu te accidenta. Desi la inceput nu iti va fi pe plac cu timpul dupa ce vei vedea rezultatele obtinute iti vei dori sa te antrenezi tot mai des.

Antrenamentele pe baza de grupe musculare sunt mult mai echilibrate si nu te vor mai obosi in aceeasi masura. Acestea iti vor lucra intens doar o anumita grupa avand astfel parte rezultatele dorite. Vei lucra la 3-4 aparate facand maxim 4 serii pe aparat.

Aspectul cel mai important in ambele tipuri de antrenamente este sa le efectuezi in cel mai corect mod posibil. Postura este foarte importanta iar greutatea o poti creste pe parcursul exercitiilor. Pauza este foarte  importanta atunci cand te antrenezi , este ideal ca dupa fiecare zi de exercitii sa iei o zi pauza, sau dupa doua zile de antrenament o zi pauza.  Aceasta ii va permite corpului tau sa se relaxeze si sa se odihneasca dupa tot efortul depus.

Este foarte important sa nu uiti sa te incalzesti inainte de fiecare antrenament.

Sportul este sursa de miscare care te va face sa te simti mai bine in pielea ta

Orice persoana care stie cat de important este sportul va merge la sala ori de cate ori va avea ocazia. Sportul este foarte important daca iti doresti sa pierzi in greutate. Trebuie sa identifici foarte bine ce consideri ca functioneaza. In cazul in care iti doresti sa scapi de cateva kilograme trebuie sa ai parte de mese echilibrate si la ore exacte. Trebuie sa scoti din alimentatia ta produsele fast food si sa consumi cat mai multe fructe si legume.

De indata ce vei tine un regim bine pus la punct si vei vedea rezultate vei putea observa si imbunatatiri pe partea de tonifiere. Sportul este foarte important pentru orice persoana care isi doreste sa arate bine.

Daca iti vei efectua antrenamentele in mod corect vei vedea ca vei avea parte de dezvoltarea musculara pe care ti- doresti.  Pentru a avea parte de asta trebuie sa controlezi carbohidratii din alimentatie si asa vei putea miscora cantitatea de glucoza din sange.  Totodata este esential sa elimini din alimentatie painea alba,  pastele fainoase, produsele de patiserie si cofetarie, sucurile carbogazoase sau bauturile alcoolice. Toate astea nu vor face decat sa iti ingreuneze procesul de dezvoltare musculara si sa favorizeaze depunerea de grasime.

In perioada de antrenament este recomandat sa consumi cat mai multa apa. Ideal este ca masa de dinaintea antrenamentului sa includa de exemplu o masa usoara compusa din piept de pui la gratar, orez si o salata  pentru a nu-ti ingreuna exercitiile.

              Descopera ce fel de antrenament te reprezinta

In functie de rezistenta ta iti poti dezvolta fel de fel de planuri de antrenament.  Cele mai bune rezultate se obtin atunci cand lucram corpul in 4-5 antrenamente pe saptamana. De exemplu:

Luni. Piept

Marti Spate

Miercuri Umeri+Trapez

Joi Picioare

Vineri Brate

Sambata si Duminica pauza

Specialistii recomanda ca inaintea fiecarei sedinte de sport sa iti faci incalzirea. Aceasta nu o sa iti ocupe prea mult timp din antrenamentul propriu zis, de regula timpul estimativ este de 10-15 minute. Inaintea antrenamentelor aerobice este recomandat sa folosesti L-carnitina deoarece ajuta la accelerarea metabolismului si rezistenta la efort. Astfel vei avea parte de mai multe energie pentru a-ti duce la bun sfarsit exercitiile si vei arde cu pana la 70% mai multe grasimi. La fel si creatina fi  poate fi folosita pentru cei ce doresc o crestere a fortei si a masei musculare.

Pauzele dintre exercitii trebuie sa nu depaseasca 90 de secunde si maxim 2 minute intre exercitii, iar durata totala a antrenamentului sa nu depaseaca 60 de minute.

De ce sa ne antrenam?

Un corp frumos este un corp care este antrenat si in care investestesti atat timp cat si o alimentatie corespunzatoare. Nu ne-am nascut perfecti dar putem deveni daca stim sa avem grija de noi.

Un corp sanatos si intens antrenat in sala de forta este un corp armonios si tonifiat. Antrenamentele nu sunt grele doar ca implica timp si ambitie. O persoana care nu are suficient de multa ambitie nu le va putea duce la bun sfarsit. De indata ce incepi sa te antrenezi si vezi si rezultate vei vedea ca iti vei dori sa obtii tot mai mult. Asa este si recomandat deoarece sportul nu poate decat sa iti transforme vizibil viata, sa o faca mai frumoasa si mai implinita.

Antrenandu-te corespunzator vei vedea ca viata ta se va schimba in bine. Vei fi mult mai impacat cu modul in care arati si iti vei dezvolta corpul asa cum iti doresti. Frumusetea conteaza, un corp intens lucrat la sala de forta este un corp puternic. Cu siguranta daca vei pune accent pe antrenamentele din sala de forta si pe alimentatie rezultatele vor fi mai mult decat multumitoare. Acestea nu fac decat sa te ajute sa ai parte de fizicul pe care il doresti.

Importanta unui antrenament efectuat corect

Importanta unui antrenament efectuat corect o vei stii abia in momentul in care te vei decide sa mergi la sala de forta. Toti cunoscatorii stiu cat de important este sa investesti in tine atat timp cat si alimente corespunzatoare. Daca nu esti un cunoscator si nu ai timp sa incerci programele prestabilite de pe internet apeleaza la ajutorul unui specialist care are cunostiinte atat teoretice cat si practice. Un antrenor personal ideal nu il alegem dupa un singur criteriu. Criteriile dupa care il alegem sub urmatoarele: facultate de sport  , cursuri atat despre antrenamente cat si despre nutritie si mai ales anii de practica pe care i-a avut din care trebuiau sa rezulte un corp aproape de perfectiune. Cam asa ar trebui sa arata antrenorul personal ideal.

Sportul este factorul cel mai important pentru orice persoana, este recomandat sa  te antrenezi minim 30 de minute pe zi si sa consumi cel putin 2 litri de apa. Respecta regulile mentionate in acest articol si vei vedea cat de bine poti arata si te poti simti daca faci ceea ce iti place. Sportul te energizeaza si te infrumuseteteaza, asa ziua ta va fi mult mai buna si mult mai frumoasa